Terapeuci Tolek Bielsko

Magdalena Hallala

mgr fizjoterapii, Terapeuta SI, terapeuta ręki, właścicielka Tolka

Magdalena Hallala Ukończyłam studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. W zawodzie terapeuty dziecięcego pracuję od 2009 roku. Po 3 latach pracy w poradni rehabilitacyjnej dla dzieci w Bielsku-Białej i dzięki uzyskaniu tytułów m.in.Dyplomowanego Terapeuty Integracji Sensorycznej, metody PNF, Kinesiotapingu udało mi się otworzyć własny gabinet terapii dziecięcej, w którym to dziecko jest najważniejsze. Praca z dziećmi to moja pasja, dostarcza mi wiele radości. Oprócz pasji ważna jest również wiara, entuzjazm, optymizm, ciepło, cierpliwość i zrozumienie. Ciągle poszerzam swoją wiedzę i systematycznie uczestniczę w szkoleniach i kursach, by jak najlepiej pomagać moim małym pacjentom. Prywatnie jestem Mamą dwójki dzieci.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • 2010 Kurs I stopnia Integracji Sensorycznej - Neurologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej
  • 2010 Szkolenie ze wspomagania rozwoju dziecka z uwzględnieniem nowych form masażu i zajęć kinezyterapeutycznych
  • 2011 Kurs II stopnia Integracji Sensorycznej - Certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej
  • 2011 Ocena Neurorozwojowa Niemowląt – Wczesna Interwencja
  • 2012 Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami sensorycznymi i posturalno motorycznymi
  • 2012 PNF Podstawowy
  • 2012 Kiesiology taping podstawowy
  • 2013 PNF w Pediatrii
  • 2013 Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Forum Praktyków Skoliozy „Diagnostyka skolioz”
  • 2013 Terapia ustno-twarzowa, ergoterapia w pediatrii, terapia ręki i ich wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka z zaburzeniami w rozwoju
  • 2014 Neurorozwojowe Usprawnianie Dzieci – Spastyczne Postacie Mózgowego Porażenia Dziecięcego
  • 2014 KORP–Certyfikat z szkolenia i uzyskanie uprawnień do wykorzystania narzędzia diagnostycznego Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego
  • 2016 Kurs Terapia Ręki I i II stopnia
  • 2017 Kurs Neurorozwojowa Prewencja i Korekcja Wad Postawy u Niemowląt i Małych Dzieci
  • 2017 Kurs Smyko-Multisensoryka – Szkolenie trenerskie I stopnia
  • 2019 Warsztaty „W co się bawić z dziećmi”, „Eksperymenty – nauka czy zabawa”, „Gry i zabawy ruchowe”
  • 2019 Mobilizacje Tkanek Miękkich i plastrowanie dynamiczne w pediatrii
  • 2019 Elastyczny terapeutyczny Taping w pediatrii
  • 2020 Smyko-Multisensoryka – szkolenie trenerskie II stopnia – Matematyka
  • 2020 Studia Podyplomowe w zakresie Przygotowania Pedagogicznego
  • 2021 Babywork – rozluźnianie mięśniowo-powięziowe w pediatrii część I
  • 2021 „Stawiam na stopy” - warsztaty z trójpłaszczyznowej manualnej terapii stóp
  • 2022 TUS – Trening Umiejętności Społecznych
  • 2022 Szkolenie „Bum bum rurki”
  • 2022 Ogólnopolska Konferencja Integracji Sensorycznej „Małe dziecko do 6 r.ż. w gabinecie terapeuty SI”
  • 2022 Szkolenie „Alignment w terapii miofunkcjonalnej” 2022 Szkolenie „Chód gołębi u dzieci”
  • 2022 Szkolenie „Medyczny Trening Stopy”
  • 2023 „Wczesna diagnoza sensomotoryczna u noworodków i niemowląt”
  • 2023 Szkolenie „Ocena modulacji sensorycznej – kurs rozwijający”
  • 2023 Warsztaty „Czworakowanie – analiza, fizjologia i patologia, problemy terapeutyczne”
  • 2023 Studia Podyplomowe na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika
  • 2024 Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życia – wskazówki do diagnozy i terapii

Bernadeta Błasiak

Fizjoterapeuta, Terapeuta SI, terapeuta ręki

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia na Akademii Wychowanie Fizycznego w Katowicach. Specjalizuje się w rehabilitacji dzieci, pracuje jako terapeuta dziecięcy od 2009 roku. Przez kilka lat pracowała w poradni rehabilitacyjnej dla dzieci w Bielsku-Białej, gdzie zdobywała doświadczenie. Aktualnie pracuje jako członek Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Zajmuje się również terapią integracji sensorycznej oraz terapią ręki. Jest miłą, ciepłą i cierpliwą osobą z świetnym podejściem do dzieci.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • 2016 Kurs Terapia ręki I i II stopień
  • 2017 Kurs SI I stopnia: Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej
  • 2018 Kurs SI II stopnia: terapeuta integracji sensorycznej: kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii SI

Magdalena Keiper

Fizjoterapeuta, Terapeuta SI, terapeuta ręki

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia w Wyższej Szkole Fizjoterapii we Wrocławiu. Specjalizuje się w rehabilitacji dziecięcej z dziećmi z zaburzeniami neurologicznym oraz z dziećmi z Zespołem Downa a także terapii integracji sensorycznej i terapii ręki.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • 2014 Kurs masażu klasycznego
  • 2015 Szkolenie “Jak efektywnie pracować z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie”
  • 2016 Kurs Terapia ręki I i II stopień
  • 2017 Kurs SI I stopnia: Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej
  • 2018 Kurs SI II stopnia: terapeuta integracji sensorycznej: kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii SI
  • 2021 Szkolenie z zakresu zastosowania ortezy dynamicznej DUNAG 02
  • 2021 Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Integracja sensoryczna a wyzwania nowych czasów”

Sandra Adamczyk-Zając

Fizjoterapeuta, Terapeuta SI, terapeuta ręki

Absolwentka studiów na kierunku fizjoterapia na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Specjalizuje się w pracy z dziećmi autystycznymi oraz Zespołem Downa. Aktualnie pracuje również, jako fizjoterapeuta i terapeuta SI w przedszkolu integracyjnym w Bielsku-Białej. Prowadzi zajęcia z dziećmi ze Smyko-Multisensoryki

Ukończone kursy i szkolenia:

  • 2016 Kurs Kinesiotapingu I i II stopnia
  • 2018 Kurs Smyko-Multisensoryki- szkolenie trenerskie I stopnia
  • 2019 Studia Podyplomowe z Integracji Sensorycznej: kwalifikacje do diagnozowania,planowania i prowadzenia terapii SI
  • 2020 kurs Terapii Ręki I stopień: kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii ręki
  • 2020 Studia Podyplomowe w zakresie Przygotowania Pedagogicznego
  • 2022 Bilateralna Integracja – program indywidualny – Certyfikat Terapeuty Bilateralnej Integracji
  • 2024 Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życia – wskazówki do diagnozy i terapii
  • 2024 Kurs instruktora. Uważność dla dzieci. Kosmos i Kajo.

Joanna Myślińska- Figiel

mgr psychologii

Psycholog z ukończoną specjalizacją studiów w zakresie psychologii klinicznej dziecka. Od wielu lat prowadzi diagnozę i terapię dzieci i młodzieży, a także grupy wsparcia i grupy TUS-owe. Doświadczenie zawodowe zdobywała w pracy z dziećmi i młodzieżą i ich rodzinami w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Pracuje w nurcie terapii rozwojowej czerpiąc z różnych podejść terapeutycznych, zwłaszcza terapii behawioralnej (stosowanej analizy zachowania) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Można powiedzieć, że praca jest jej pasją. Ciągle wzbogaca swój warsztat pracy psychologa o nowe doświadczenia i pomysły.

Wybrane specjalistyczne szkolenia kliniczne i terapeutyczne:

  • studia podyplomowe z zakresu: Wczesna interwencja logopedyczna i terapeutyczna - wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie - uzyskanie kwalifikacji z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju.
  • Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej dający uprawnienia do posługiwania się narzędziem ADOS-2 w diagnozie spektrum autyzmu.
  • Stosowanie i Interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS-2 - szkolenie nadające uprawnienia do posługiwania się testem psychometrycznym IDS-2.
  • Szkolenie Praktyk metody „Dam radę!” oraz oraz „Jestem z Ciebie dumny!” przy Laboratorium Edukacji i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
  • I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach przy Laboratorium Edukacji i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
  • Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 – uprawnienia do posługiwania się narzędziem do badania inteligencji w praktyce diagnostycznej.
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu- uzyskanie kwalifikacji do prowadzenia i projektowania zajęć TUS.
  • Kurs kwalifikacyjny z zakresu Surdopedagogiki uprawniający do diagnozowania i prowadzenia terapii z dziećmi niedosłyszącymi i niesłyszącymi.
  • Szkolenie kwalifikacyjne pt. „Profile Psychoedukacyjne E. Schoplera (PEP-R i AAPEP) w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z autyzmem lub innymi zaburzeniami rozwoju”.
  • Dwustopniowe szkolenie z zakresu terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem Certyfikatu Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej dającego uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej wraz z kwalifikacjami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii SI

Specjalistyczne szkolenia z zakresu terapii behawioralnej osób z autyzmem:

  • kurs bazowy Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem.
  • szkolenie Tworzenie środowiska terapeutycznego.
  • szkolenie Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania.
  • szkolenie Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób ze spektrum autyzmu.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Unia Europejska